sqgfbsks | Date: Saturday, 29 Nov 2014, 11:23 PM | Message # 1 |
Private
Group: Users
Status: Offline
| <a href=http://www.tktrailer.se/images/se/barbour-online-uk.asp>barbour online uk</a> <a href=http://www.tktrailer.se/images/se/north-face-skaljacka.asp>north face skaljacka</a> <a href=http://www.antikvariatrodeorm.se/images/se/moncler-jacka-dam.asp>moncler jacka dam</a> five Strolling in Memphis 盲r inte en Michael Bolton l枚senord Classic (Det finns ingenting s氓) Slutligen, en del m盲nniskor f枚rv盲xlar 枚ppnings riff T. Rex, vilket 盲r f枚rst氓eligt, ocks氓, f枚r ljudet du tr盲ffar en gong, som alltid. I huvudsak, den l氓t som n盲stan alla men Hollies lyssna. Detta 盲r tredje g氓ngen jag har skrivit om Mr Blue Sky, som 盲r en av mina favoritl氓tar fr氓n Electrical Light Orchestra (ELO). Med tanke p氓 att Elo var en framg氓ngsrik band p氓 70-talet och l氓ten var en stor framg氓ng, jag var verkligen f枚rv氓nad 枚ver hur m氓nga som trodde att den h盲r l氓ten med The Beatles. Men det 盲r sant, och kommentarerna fr氓n de sista tv氓 g氓nger jag har skrivit om den. Males ist盲llet f枚r att besv盲ra n氓gon av dessa spelare med sina synpunkter spruckna sk盲rmen, jag t盲nkte bara att jag vill p氓peka att denna f枚rvirring 盲r verkligen ute. Om du inte k盲nner until l氓ten, s氓 en Amish eller allergisk reaktion mot den film du 盲r, eftersom f枚rutom att vara en klassisk rock radio h盲ftklammer, st盲ndigt anv盲nds i filmtrailers. Ta en lyssna, males bara om du inte kan vara r盲dd k盲nns vansinnigt glad: 脜r 1991, en vacker sk盲gg ung man vid namn Marc Cohn i musikscenen, sl盲ppa en framg氓ngsrik monster som heter Walking in Memphis. L氓ten gick till nr Hur kunde detta h盲nda? F枚r n氓gra 氓r sedan Cohn-ing氓ng och det nationella medvetandet skulle l盲mna, en annan akt枚r utan att skriva f盲rdigheter och mycket mindre talang var att bryta sig in i musikscenen. En man som kallas Michael Bolton. Och inte en av dem. Kontor Guys han har gett oss. Har en klassiker, utan att veta att framtida generationer kommer att tillskriva hans arbete att b盲ra en mulle ass clown display Hur kunde detta h盲nda? Tja, s氓 vitt jag 盲r chockad 枚ver att h枚ra att folk har fel den h盲r roliga ELO l氓t av The Beatles, kan jag g枚ra det. L氓ten 盲r en p盲rla pop rock, traditionell sten i samband med en utm盲rkt str氓karrangemang och anv盲nder en del av samma ljud och bakgrundsljudeffekter, som Beatles gjorde i sina senare inspelningar. Faktum 盲r John Lennon sa en g氓ng att n盲r Beatles fortfarande var ett band som f枚rmodligen skulle l盲t lite som ELO, s氓 盲r du f枚rl氓ten. Antar jag. Innan vi b枚rjar, kan jag bara ber盲tta hur roligt jag hade en brainstorm h盲r artikeln? Bara den perfekta objektet att meditera p氓 en barstol, och definitivt den b盲sta tiden jag hade med forskningen, eftersom jag inte gillar swiftly i hans 枚ra denna artikel med rubriken Vilka 盲r alla olika saker, skrev Dan O'Brien? Jag tvekar att skriva den h盲r kolumnen eftersom jag m氓ste h枚ra screamers i kommentarerna f枚r att d枚, f枚r att erk盲nna att de vet vem som sj枚ng varje l氓t i historien om allt, och som bara dumbommar omusikalisk kan g枚ra dessa misstag. Jag kan h枚ra dessa kommentarer, eftersom de 盲r exakt den typ av sak som jag skulle s盲ga. Guys 盲ven om din musikaliska kunskaper kan vara korrekt (och min verkligen 盲r), jag trodde att jag skulle ta en massa v盲lk盲nda l氓tar, ofta felaktigt tillskrivs andra konstn盲rer, fr氓n. Svaret 盲r sj盲lvklart nej, och inte wiki det? Det 盲r sv氓rt att 枚vertyga en del av dessa saker, men hans d枚d Kn盲ckt Adam Brown har f枚rs盲krat mig att han har h枚rt m盲nniskor f枚rv盲xlar l氓ten en l氓t av Michael Bolton flera g氓nger i sitt liv, och tydligen alla de idioter som vet hur Adam 盲ven olagliga nedladdningar till salu. F枚rsta g氓ngen jag n氓gonsin hade h枚rt Long Amazing Female, eftersom min 盲ldre bror spelade f枚r mig och sa n氓got i stil med: Ja, l氓t som heter Prolonged Awesome Woman och Hollies, s氓 jag egentligen aldrig haft en chans att bli f枚rvirrad. Males h盲romdagen n盲r jag hade lunch p氓 en damm i n盲rheten, h枚rde jag den h盲r l氓ten p氓 iPod bartenders combine. Faktum 盲r att l氓ten var med i en blandning av fr盲mst l氓tar fr氓n Creedence Clearwater Revival. Och vet du vad? Det passar. Min v盲n sa ocks氓, Hej, Creedence, och jag tog s氓 mycket som 20 sekunder innan jag gjorde hans dumhet kul. Males jag 盲r s盲ker p氓 att det 盲r ett vanligt misstag. Ta en lyssna: four Extended Great Female 盲r av Creedence Clearwater Revival six l氓tar folk tycker 盲r tydligen Hur kunde detta h盲nda? Det finns inga kommentarer arga, tack. Jag s盲ger inte att en l氓t som han stal fr氓n den andra. Jag s盲ger till alla de m盲nniskor d盲r ute som inte vet vem de Hollies Lengthy Neat Girl i CCR p氓 grund av liknande stil i den h盲r l氓ten speciellt f枚r ljudet av Creedence varum盲rke. Dessutom tar den h盲r l氓ten inte l氓ter som n氓got som en typisk melodi Hollies. Andra Hollies hits 盲r l氓tar som Carrie Anne och luften jag andas (som, oavsett vad det engelska r盲ttssystemet, och 盲ven denna publikation kan s盲ga att det inte var f枚rdrivna av Radiohead. Detta Michael Bolton hade en hes r枚st, guys s枚t och total av k盲nsla, som Cohn, men until skillnad fr氓n produktionen av Cohn, Bolton har beslutat att ha en h盲lsosam dos av ister och skit dra i allt han gjorde. I sj盲lva verket 盲r den musikaliska produktionen av Bolton s氓 complete av ost och avf枚ring, som ofta f枚rv盲xlas med en Taco Bell Chalupa. Om du har gjort gjort promenader i Memphis och han hade tagit bort allt du kan f枚r att f氓 n盲sta l氓t, s氓 jag antar att jag inte kan se varf枚r vissa m盲nniskor 盲r f枚rvirrade:
<a href=http://www.antikvariatrodeorm.se/images/se/nathalie-schuterman.asp>nathalie schuterman</a> <a href=http://www.taxisolna.se/images/se/north-face-kl脙陇der.asp>north face kl脙陇der</a> <a href=http://www.taxisolna.se/images/se/barbour-malm脙露.asp>barbour malm脙露</a> Sist men inte minst, finns det n氓gra bra v盲xtbaserade proteinbars. N氓gra av dem inneh氓ller ingredienser hampa protein, s氓som ris eller grodda och bara l盲gga until andra n枚tter och fr枚n, nyttiga fetter och lite protein f枚r att komplettera s枚tman av linjen, vilket g枚r det rika och minska glykemiska belastningen i baren. Genom Jennifer BOX Det finns ocks氓 m氓nga barer dieter p氓 marknaden som inneh氓ller vassleisolat protein. F枚r veganer och andra m盲nniskor f枚r att undvika mj枚lkprodukter, skulle detta vara en annan ingrediens f枚r att undvika. F枚r dem som 盲r bekv盲ma med konsumtion av mejeriprodukter, kan vassleprotein vara ett bra s盲tt att 枚ka ditt intag av protein f枚r dagen. Guys som alla mejeriprodukter, alltid v盲lja den b盲sta m枚jliga och f枚rs枚ker undvika mejeriprodukter som behandlats med tainted m盲nskliga tillv盲xthormoner och antibiotika fr氓n kor. 18 fettrik mat som 盲r bra f枚r dig 17 anledningar till varf枚r du kommer antagligen beh枚va mer omega 3-fettsyror i kosten 5 steg till att v盲lja en h盲lsosam kost bar five H盲r 盲r n氓gra m盲rken och smaker som du 盲lskar. 4 Undvik f枚r盲dlade oljor, s氓som majs, sojab枚na och raps. Mitt personliga r氓d 盲r aldrig n氓got att k枚pa tid med h枚g majssirap. H枚g majssirap p氓 ingredienslistan p氓 en produkt 盲r det f枚rsta tecknet p氓 att du har en l氓g kvalitet mat. Andra bearbetade socker s氓som fruktos, sackaros, dextros, majssirap, och 盲r inte n枚dv盲ndigt, och endast tomma kalorier i den annars h盲lsosamt mellanm氓l. Russin, dadlar, aprikoser, fikon, tranb盲r och andra torkade frukter 盲r verkligen allt man bar energi ska mjukna. Ibland, honung, agave sirap eller brunt ris sirap som ett naturligt s枚tningsmedel som anv盲nds n盲r ingen frukt sattes. Se until att dessa ingredienser 盲r i slutet av listan ingrediens och inte i b枚rjan. Ingredienser 盲r noterade p氓 en etikett p氓 best盲llning, s氓 att om s枚tningsmedlet 盲r den f枚rsta ingrediensen, vilket inneb盲r att linjen 盲r speciellt objekt. Slutligen Stevia 盲r ett naturligt s枚tningsmedel som anv盲nds i en bar, och kan 盲ven anv盲ndas med m氓tta. N盲r jag nyligen f枚r en resa till Paris, min choklad Coconut Bar Vega Sport r盲ddade mig fr氓n att 盲ta en annan bit chokladkaka en kv盲ll vid middagen. Jag visste att baren Vega skulle vara i mitt hotellrum v盲ntar p氓 mig n盲r jag kommer tillbaka dit. Efter middag i Ny, BioErdnussbutterBar av mitt kit gjorde jobbet som min frukost innan tr盲ning och r盲ddade mig fr氓n en k枚rning until aff盲ren eller en faktura p氓frestande Rumservice $ thirty Min resa until Afrika, jag stiger barer (inte GM) f枚r att avv盲rja hunger, n盲r jag i en avl盲gsen by, f枚r att se until att jag inte 盲ter n氓got som kunde skada mig Som en ivrig resen盲r, har jag l盲rt mig en stor plastskenor f枚r varje resa som jag tar f枚r att packa. En g氓ng p氓 v盲gen, jag 盲r tacksam 氓tminstone f枚r dessa godsaker. five regler du v盲lja en h盲lsosam kost eller energi bar f枚r att s盲kerst盲lla: Undvik barer, sojaprotein isoleras, till m氓nga ing氓r. genetiskt modifierade), males om du p氓 ett konstlat s盲tt extraherade sojaprotein isolat i en starkt bearbetad kind, dess egenskaper inte h盲lsa. Alternativt isolat sojaprotein funktion som en endokrin disruptor i kroppen. Ins盲ttning Jennifer 盲r grundare av The Stiletto Girl, en r枚relse vars m氓l 盲r att st盲rka kvinnor att vara stark och s盲ker, men 盲nd氓 sexig. Jennifer fick sitt three: e graden svart b盲lte i Hapkido 盲r en k盲ndis och personlig tr盲nare i New york och Los Angeles. Efter att ha n氓tt en niv氓 av h盲lsa Coaching vid Institutet f枚r Integrativ Nutrition, 氓kte p氓 en magisterexamen i n盲ringsl盲ra f枚r att underh氓lla. Han skapade den popul盲ra prylar och sj盲lvf枚rsvar DVDReihe och r氓dgivare till de massiva lager av fitness som Ultimate Fighting Championship och Beachbody, hantering av testgrupperna och i hela landet undervisning helgen certifieringsprogram av de b盲st s盲ljande fitness P90X. Jennifer har varit med som skilled p氓 E! Tv, Bethenny och The Now Present. N盲r han inte undervisar, tala, skriva eller volont盲rarbete, 盲r nu fri att g枚ra sina favorit saker; Familj, v盲nner, vin och choklad. Det b枚r inte anv盲ndas som en ers盲ttning f枚r medicinsk r氓dgivning, diagnos eller behandling. Strong 盲r ett registrerat varum盲rke av Strong Foundation. Dessutom beh枚ver vi inte v盲lja varje annons枚r eller annons som 盲r i m氓nga annonser webbplats genom tredje component reklamf枚retag serveras. Reader 盲ta eller undvika nutritionst盲nger? Om du 盲ter dem, vad 盲r din favorit genre? Visste du uppm盲rksamma ingredienserna i din kost barer? De genomf枚r dessa recommendations n盲sta g氓ng du vill anv盲nda f枚r att k枚pa en? L盲mna en kommentar nedan och l氓t oss veta. Nutrition Bar serverar s氓 m氓nga olika n盲ringsbehov och det finns s氓 m氓nga olika barer p氓 marknaden som du vill en som 盲r frisk och inte 盲r skadlig och med v盲lja bra? 2 V盲lj proteink盲lla noggrant. Undvik sojaproteinisolat. Nu n盲r du har identifierat, hur guy hittar ett ljud bar 盲r det avg枚rande sista steget f枚r att hitta en smak och m盲rke som 盲r bra f枚r dig och inte som kartong f枚r att se. Om staplarna inte s盲ljs separat, kan det vara sv氓rt att v盲lja en bar fr氓n hyllan som kommer att g枚ra dina smakl枚kar. Jag ser fram emot en l氓da provtagaren, vilket inkluderar m氓nga varianter i en om det 盲r m枚jligt att k枚pa. Annars dela ett par l氓dor med en v盲n eller ditt kontor kollegor f枚r perfekt passform. N盲ring och energi barer 盲r en av de mest bekv盲ma och b盲rbara snacks. Du f氓r plats i en handv盲ska, tr盲ningsv盲skan. och skrivbordet med l盲tthet. De reser mycket v盲l. Ta en sida fr氓n boken av Michael Pollan, i f枚rsvar av mat, och undvika livsmedel som inneh氓ller ingredienser som A) integritets uttalas c) mer 盲n fem until antalet eller 盲r d), h枚g majssirap . Min enda undantaget fr氓n hans tumregel 盲r att om du inte 盲r bekant med h盲lsosamma ingredienser s氓som chia och maca, inte n枚dv盲ndigtvis diskon. G枚r din forskning och ta reda p氓 om en ingrediens 盲r att det fr盲mjar h盲lsa eller utt枚mlig h盲lsa. 1 Att kunna r盲kna, och du pratar ingredienser. 18 livsmedel med en rap som faktiskt 盲r bra f枚r dig Majs, soja, raps och h盲rdat le av n氓got slag har ingen plats i en bar med en h盲lsosam kost, 盲ven om de 盲r ingredienser i m氓nga granolast盲nger. N盲r h枚gf枚r盲dlade denna le 盲r pro-inflammatoriskt medel i kroppen och 枚kad possibility f枚r hj盲rtsjukdomar. H盲lsosamma fetter kommer fr氓n naturliga ingredienser s氓som kokos, jordn枚tter, mandel, valn枚tter, Chia fr枚n, pumpafr枚n och hampfr枚n. three Set inneh氓ller naturliga s枚tningsmedel och ingen barer, b枚r h枚g majssirap undvikas.
<a href=http://www.tktrailer.se/images/se/parajumpers-sverige.asp>parajumpers sverige</a> <a href=http://www.tktrailer.se/images/se/the-north-face-base-camp-duffel.asp>the north face base camp duffel</a> <a href=http://www.tktrailer.se/images/se/parajumpers-jacka-sverige.asp>parajumpers jacka sverige</a>
[url=http://www.tktrailer.se/images/se/barbour-shop.asp]barbour shop[/url]
|
|
| |