MainMy profileRegistrationLog outLogin
Saturday
27.7.2024
4:11 AM
| RSS Main
[New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
  • Page 1 of 1
  • 1
Popular Children Backpack Fast Delivery
sencptqtDate: Saturday, 29 Nov 2014, 6:29 PM | Message # 1
Private
Group: Users
Messages: 1
Awards: 0
Reputation: 0
Status: Offline
<a href=http://www.tktrailer.se/images/se/parajumpers-outlet.asp>parajumpers outlet</a>

<a href=http://www.taxisolna.se/images/se/belstaff-dam.asp>belstaff dam</a>

<a href=http://www.ssp.se/images/se/moncler-outlet-sverige.asp>moncler outlet sverige</a>

P氓 ta reda p氓 om l盲ckan kunde Apple har tagit gratis publicitet och ignorerade allt och bara fr氓gade O'Grady, ta bort sin artikel. Ist盲llet gick de absolut batshit galen och snyftade p氓 n氓gon stackars f枚rlorare som dem gratis publicitet f枚r en levande.
four Apple kontra den f枚rsta 盲ndringen
three armar Apple kontra gris som inte kan f氓 en iPhone eller kan ha l盲ckt
Nu 盲r du nog ganska nyfiken p氓 att veta vilken typ av f枚rlust av Apple tyckte det var v盲rt famlade att f枚rst枚ra karri盲ren O'Grady ovan. Det var en ny iPod? Kod l盲ckt till en kommande version av OS X? IPhone?
Hitler Test 盲r ett allm盲nt accepterat kriterium f枚r den allm盲nna opinionen.
脜terigen, tillverkare av mobiltelefoner och andra enheter oftast vad de kunder som de g枚r n盲r de har betalat skulden p氓 sina produkter med en bra, 盲rlig kreditkort. Men Apple 盲r p氓 r盲ttstvister. Du kommer att skita ditt aktiva paus f枚r f枚rakt f枚r sina godtyckliga regler.
De st盲mde sin ISP, han f枚rs枚kte f氓 dem att ta ner sin hemsida och syssels盲ttning och 盲ven kallad O'Grady sj盲lv, namnet p氓 k盲llan som l盲ckte informationen. Tittar ner pipan p氓 14 miljarder USDollar fr氓n Apple h枚ger gev盲r, gick Jason, Electronic Frontier Foundation f枚r deras hj盲lp, vad ett kluster fan av Office som gick hela v盲gen until hovr盲tten i den stat inf枚r en domare slutligen 枚vertygade Jobs Apple som k枚r n氓gra Fonzie awesome.
Vad 盲r detta? Du har ingen aning om vad som 盲r en FireWireBreakoutBox helvetet? Inte ens de flesta. Det finns en liten kantprodukt. Konst g枚r f枚r de fattiga j盲vel som har f枚rlorat n氓got viktigt som r盲dsla.
Sun Danyong var en ung ingenj枚r som arbetade i fabriken i Shenzhen i Kina elektroniktillverkaren Foxconn. Hans arbete hade n氓got att g枚ra med f枚rvaltningen av de nya iPhone prototyper, varav en har f枚rlorats eller stulits, att medan i din v氓rd. Apple har en nolltolerans f枚r f枚rlust av aff盲rer fr氓n f枚retagen han arbetar med, s氓 han visste att Foxconn Danyong felsteg skulle kunna kosta miljontals dollar i framtida aff盲rer, 盲ven Apple tappade hammaren.
Men nyligen, en svag refr盲ng, tusentals Tech Freaks som visar att om man tittar lysande Apple below vita lakan, kommer du att odlas f枚r att hitta n氓gra av de metoder som 盲r mindre anv盲ndarv盲nliga. Faktum 盲r att vissa av de saker som Jobs och Apple har anklagats f枚r s氓 枚verdrivet, skulle Lex Luthor har att komma ur sin hatt. och sedan anv盲nda den m枚rka fl盲cken sprids until framsidan av byxorna.
Relaterade fascistiska telefon, eller hur?
Apple 盲r k盲nt 枚ver hela v盲rlden f枚r att ha vissa ganska strikta riktlinjer avseende informationss盲kerhet. P氓 det spektrum av 枚ppenhet, g枚r politik Apple CIA ser ut som en av de skjutbara glasd枚rrar barnen alltid k枚ra in p氓 YouTube. p氓 de vanliga d枚rrar och vakter, enligt Ny Times, de svarta kappor n盲r de arbetar med dem f枚r att t盲cka, och sl氓 p氓 en r枚d varningslampa vissa Apple arbetstagare i testkammare i huvudutrustning n盲r enheter 盲r s氓dana att varje genom att vara mycket f枚rsiktig, omaskerade, <tidigare>anst盲lld] detto.L'articolo inte 枚ppet sagt att Steve Jobs var hans personal utvecklade psyko logi marker f枚r sm盲rta outh盲rdlig sm盲rta implanterad L盲gg or盲ttvist, men det var ganska djupt involverad.
F氓ngad mellan hammaren och st盲det, Foxconn, det enda som en sociopat kan respektera Mega Grupp: Tortyr skiten ur sina anst盲llda. Inf枚r en annan session p氓 saknade iPhone prototypen Danyong hoppade till sin d枚d fr氓n en 12: e v氓ningen hyreshus.
Nope. Det var en FireWireBreakoutBox Garage.
Males det 盲r ett olyckligt m枚te med Apple-produkter. 脛ven efter dina surt f枚rv盲rvade pengar p氓 tjusiga leksaker fr氓gar Jobsian faktiskt inte k枚pt. Det visar sig att jobb kan bokstavligen i f枚rsta man or woman, som han b枚rjade slog mig i ansiktet av allt han s氓lde. Som jag 盲r Steve Jobs och jag bara s氓lt suckers en gadget iDesigned, iControl och iBreak om de bryter mina godtyckliga regler.
Och budskapet tycktes ta. I en domstol i den allm盲nna opinionen, Apple h枚ft, barn underdog utmaning konkurrenterna. Vem utf盲rdas. mindre bra.
L氓t oss bara s盲ga att ingen har v氓rt s盲tt att interagera med teknik som Apple har f枚r盲ndrats below de senaste 10 氓ren. Trots att iPad visar sig vara den katastrof som m氓nga hade v盲ntat, forts盲tter Steve Jobs som en hj盲lte som kan anv盲nda 盲ven din mormor high end-teknik i coola prylar v盲nde f枚r att titta.
Mac-anv盲ndare prototypen tyckte annorlunda, han visste inte hur guy anv盲nder en dator.
5 sk盲l till varf枚r du b枚r vara r盲dd f枚r Apple
S氓 vad 盲r det med sekretessen? Absolut ingenting. F枚rutom vad som indirekt until tortyr och sj盲lvmord. Det 盲r tillr盲ckligt med tid att styra spj盲ll saker bara en smidge. E 'rapporterades att Apple n氓tt denna punkt tidigare i 氓r om en eventuell f枚rlust av en prototyp iPhone.
S氓 hur Apple g枚ra med den?
Jason O'Grady skriver en kolumn webbplatsen f枚r Apple Teknik Nyheter ZDNet. En dag, O'Grady 枚ver n氓gra insiderinformation om en Apple-produkt. Han har publicerat i sin blogg, och gick sedan tillbaka until att anv盲nda det som teknikjournalister g枚r sin tid. Masturberar medan gos digitalkameror, f枚rmodligen.
Apple har inte Danyong pl氓ga sig sj盲lva, guys deras s盲kerhet Crazy intensiv atmosf盲r. Prototyper och specifikationer av n盲sta generations utrustning andra f枚retag som kommer ut hela tiden, och ingen tar n氓got fr氓n polisens f枚rh枚rsrum i samh盲llet f枚r dem.
Om du k枚per Apple-produkter, inte bara k枚pa en dator eller gadget. Apple s盲ljer iPhone och iPod f枚r att spela upp k枚pt musik i iTunes Keep. Det 盲r en del av s盲ljargument arbetstillf盲llen f枚r m盲nniskor som 盲r p氓 individualitet stolthet. Redan innan det fanns annonser med killen fr氓n Die Very difficult 4 inskrivningszon med John Hodgeman p氓 himlen, budskapet var detsamma: datorer 盲r f枚r dem som f枚ljer, men v盲ljer Mac f枚r att du tycker annorlunda.
Anst盲llda som tv氓ngsarbetare underneath helger och helgdagar, utan att l氓ta sina familjer att ber盲tta; Spy kameror p氓 kontor; Ingenj枚rer tvingas arbeta below t盲cket. 脛r inte det h盲r att g氓 lite f枚r l氓ngt f枚r hemelektronik? Vi f枚rv盲ntar oss att denna typ av s盲kerhet runt, s盲ger, hemliga regeringsbaser och grottor dolda vulkan, inte av skaparna av Pippin.
Har vi 枚verdriver? De s盲ger att k枚pa en iPhone. Om du inte har din stad i ett av korten r盲tt Luke Wilson reklamfilmer Wireless AT, g氓 until din nya pryl jailbreak. Oroa dig inte; beh枚ver inte en sked gr盲va defensiv eller sodomi. Jailbreaking 盲r en phrase f枚r att byta iPhone f枚r att g枚ra det som alla andra 盲r gadget p氓 marknaden: Vad du 盲n s盲ger. Until exempel, utan att jailbreak inte installera godk盲nda plan fr氓n tredje component, anv盲ndargr盲nssnitt eller l氓sa upp telefonen f枚r att anv盲ndas med en annan transport枚r.
Ja, Apple har sl盲ppt uppdateringar f枚r att arbeta specifikt f枚r telefoner som har modifierats av en annan transport枚r 盲n AT eller inaktivera k枚r Microsoft Workplace skickas. Allvarligt nu, skulle vi uppfinna nya fluorescerande f盲rger Berserk om till exempel, att en PCHersteller trasig dator installera Linux.


<a href=http://www.tktrailer.se/images/se/parajumpers.asp>parajumpers</a>

<a href=http://www.taxisolna.se/images/se/barbour-jacka-malm脙露.asp>barbour jacka malm脙露</a>

<a href=http://www.taxisolna.se/images/se/barbour-jacka-malm脙露.asp>barbour jacka malm脙露</a>

En av dem var de avkopplande stunder i mitt liv n盲r jag ins氓g att jag inte var och aldrig att vara cool. Om n氓gon hade en 15 氓r gammal att kylan var inte bara en viktig forskning guys ocks氓 ganska unpursuable sagt, skulle ha sparat mig pinsamma frisyrer mycket tid och en hel del.
Jag var inte den personen. Jag 盲r en socialt tafatt kille, s氓 jag gick till skolan stressad, orolig och v盲ntar p氓 puberteten (jag 盲r i min sena 20-talet, och jag k盲nner att n盲sta 氓r 盲r nog det 氓ret jag 盲ntligen kan odla sk盲gg f枚r att vara) . Det finns ett par saker som jag skulle jag visste d氓 att jag har g氓tt mycket l盲ttare av universitetet som en socialt tafatt kille. Tja, inte en eller tv氓 saker. Fyra. Fyra saker.
Males n盲r Hollywood var verkligen fel f枚r mig, betydde det f枚r mig att vinna och bli framg氓ngsrika socialt undervisade p氓 gymnasiet vinna vem eller vad det var f枚r alltid. Problemet 盲r inte det konstigt n枚rd var inte f枚retr盲dd i filmer och TV-program; problemet var att dessa n枚rdar utm盲rkt n盲r de har upph枚rt att vara en n枚rd, och pl枚tsligt kallt. Jag vill identifiera sig med de tuffa killarna i filmer, som The Karate Child Daniel san eller v盲nta William (SuperNerd landning berusad f枚r f枚rsta g氓ngen). I slutet av The Karate Kid, Daniel st氓 upp, fysiskt sl氓 sin tyrann, och i slutet Kan inte v盲nta att William inte 盲r blyg, nerv枚s, tafatt pojke; Han partydjur som 盲r hans Bully skivor, alla vinner p氓 sin skola 枚ver med en rockversion av Paradise City och krok med ett g盲ng slumpm盲ssigt, attraktiva kvinnor.
Jag vet att m氓nga m盲nniskor som hade en hemsk tid i gymnasiet. Du har bra minnen fr氓n en tid i deras liv n盲r de inte h氓lls ansvariga och levde ett liv som 盲r fritt i grunden en sekvens. Det var i ruiner. Hell, du var ganska ombedd att f枚rst枚ra sk盲mt och st盲llas until svars f枚r absolut ingenting. De m盲nniskor jag k盲nner trodde att snart hade vi en stor tid i gymnasiet; har f氓tt v盲nner, vi gick p氓 jakt efter 盲ventyr och seglade ton氓ren med grace och v盲rdighet.
Varje film three 盲r felaktigt
N盲stan alla Filmund tvshow (n盲r jag var liten, s盲rskilt de som gjorts) 枚ver universiteten har allt helt fel om sina erfarenheter. Jag talar inte bara ytliga saker, grundl盲ggande, till exempel det faktum att absolut ingen elev i gymnasiet aldrig s氓g ut s氓 h盲r:
Pinsamt gymnasieelever se filmen och t盲nka: 脜h, ja, jag kommer s氓 sm氓ningom mannen som kan sparka skiten ur mina ligister, och killen som 枚verraskade alla eftersom det var coolt hemligt hela tiden. Det 盲r bara en tidsfr氓ga innan jag 盲r den typen av kille som du vill ha i en film huvudperson.
Hollywood utbildade f枚r att tro att det 盲r ett slags karmiska balansen i universum f枚r att skapa, vilket 盲r bra, och g枚r ingenting f枚r att fr盲mja l盲ttja och illusion. Detta 盲r ett fruktansv盲rt s盲tt att g氓 igenom gymnasiet, eftersom den endast kommer att leda till besvikelse. A) De 盲r inte huvudpersonerna och cool ingen skola p氓g氓r, f枚ljer en struktur f枚r Hollywoodfilmer i tre akter, eftersom det 盲r det verkliga livet, och tidszonen 盲r en grupp ton氓ringar som lever hormoner f枚r f枚rsta g氓ngen. Filmer att tr盲na oss att f枚rs枚ka vinna gymnasiet 盲r fel; vi har att s盲ga.
Och det bara inte h盲nda. Navigera School som en obehaglig person som inte s氓 obehagligt som alla filmer, som de s盲ger, inte vara; Det handlar om pinsamt att vara Ok. Om det gick fel f枚r mig i gymnasiet var jag n枚jd med det faktum att jag skulle sluta super awesome eller charmig eller intressant utan att n氓got arbete eftersom jag gillar huvudpersonen i filmen om mitt liv, som s氓 sm氓ningom leda till en s氓dan folkmassa gl盲djande tredje akten, som (vad det nu betyder), som arbetar f枚r mig att f氓 flickan och vinn staten. Och det 盲r fel.
Jag var inte awesome, inte bara f枚r att jag var klumpig och svettig och kallt i helvetet f枚r Fonzie under 2012 m盲tt, utan f枚r att jag var s氓 fokuserad p氓 att jaga kall, en v盲rdel枚s sak och immateriella, som g氓r bort n盲r du f枚rs枚ker att anta att Jag har aldrig haft m枚jligheten att faktiskt bekv盲ma. Men du kan inte riktigt mig. Skulden f枚r jakt svalka jag var i filmen, i kylan 盲r viktiga, stegar, och ingen ber盲ttade f枚r mig.
4 saker jag 枚nskar att jag visste hur guy Pinsamt Large School
Jag var s氓 upptagen med popkultur skapat en version av det kalla, ofta allt jag har arbetat mot var. Jag skulle f枚rs枚ka, som jag kl盲dde eller s氓nt jag tycker om att 盲ndra antagandet att s氓 sm氓ningom resten av v盲rlden kunde se mig s氓 awesome, och d氓 livet skulle vara l盲ttare.
S氓 kallt var n盲ra toppen av min lista 枚ver de viktigaste sakerna i skolan (en lista som inneh氓ller jagar flickor, 盲ta majs hundar och inget annat). Higher School Daniel fortfarande var socialt tafatt presentera Daniel (Daniel och n盲rvaro 盲r en slags trainwreck), men fortfarande h氓lls hopp om att han skulle ta de r盲tta stegen p氓 en v盲g som leder until en stad som heter Coolsville. Och jag trodde aldrig, som en ung ton氓ring i kort, vill jag en dag kapten i fotbollslaget (en place som jag k盲nner till popkultur h盲nvisar until en h枚g grad av friskhet, men jag 盲r inte s盲ker p氓 om de faktiskt Existence verkligen existerar), men jag trodde att jag skulle p氓 n氓got s盲tt hamna i en tuff kille. Inte s氓 coolt, men neat. Jag trodde aldrig att jag skulle vara, totalt sex kall Fonzie, guys jag trodde att jag skulle g枚ra n氓gra Fonzie, 氓tminstone.


<a href=http://www.antikvariatrodeorm.se/images/se/moncler-online.asp>moncler online</a>

<a href=http://www.tktrailer.se/images/se/northface-face.asp>northface face</a>

<a href=http://www.antikvariatrodeorm.se/images/se/moncler-dunjacka.asp>moncler dunjacka</a>


[url=http://www.tktrailer.se/images/se/barbour-online-shop.asp]barbour online shop[/url]
 
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:


Copyright MyCorp © 2024
Create a free website with uCoz