MainMy profileRegistrationLog outLogin
Friday
26.7.2024
5:44 PM
| RSS Main
[New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
  • Page 1 of 1
  • 1
2013 Men Hat For Sale Cheap
srlthvbhDate: Monday, 01 Dec 2014, 11:22 PM | Message # 1
Private
Group: Users
Messages: 1
Awards: 0
Reputation: 0
Status: Offline
gucci riem prijs

moncler schoenen dames

north face jas

U kent het oude gezegde: Je kunt nooit te rijk of te dun zijn. Deze joursci ik ​​overstag op een derde axioma: Je kunt nooit te veel opslagruimte.
Qu'estce vooral awesome is dat je meerdere draadloze apparaten op te slaan in een keer, erg goed als iedereen op de achterbank wilt u uw movie te bekijken op je telefoon of tablet.
Tot slot vind USB OTG ondersteuning voor Android-toepassingen, moet u bestanden kopiëren van en naar het apparaat, muziek afspelen, foto's bekijken, en ga zo maar door. Een populaire optie is ES File Explorer.
Ik beveel het controleren van de Apotop Wi Kopieer Iogear MediaShair Hub en draadloze Kingston MobileLite. Ik heb een deel van de MediaShair (momenteel $ 55 bij Amazon), die SD-kaarten en USB-sticks kan lezen, werkt als een mobiele hotspot, mobiele lader en een triple.
Deze kleine apparaten kunnen BYO (geheugenkaarten en USB flash drives) opslag, maar zonder de noodzaak van een fysiek anker voor uw apparaat. Ik probeerde een handvol van hen, en alles ging verrassend goed op zowel de iPhone en Android-telefoons.
Koop dan een flash drive die een microUSB-aansluiting heeft (of, zo u wilt, zoals een microSD Meenova, die slechts £ twelve loopt). Een willekeurig voorbeeld: Silicon Power Mobile X10, een 32 GB USB OTG improve nu te koop voor £ 16,99.
three manieren om uw Smartphone te breiden met meer opslagruimte
Gelukkig, ook wel de telefoon kan een grotere reikwijdte te vinden, met de nadruk op producten en externe diensten. Hier zijn drie manieren om uit te breiden uw opslagruimte smartphone beschikbaar.
In feite is het merendeel van de diensten in de cloud bekend (Box, Dropbox, Google Drive, OneDrive, and so forth) sluiten goed aan bij de mobiele telefoons (by way of apps, natuurlijk), die u toestaat om bestanden te uploaden naar uw account je kunt vrijmaken further ruimte op uw apparaat. Wat kan media streamen en (hoewel sommige zijn beter in dan anderen). Dus als je, bijvoorbeeld, wil je films op de gaan, déposezles kijken in uw cloud-account en vervolgens verdelen de toepassing op uw telefoon is om te voorkomen dat ze aan de telefoon.
U kunt ook overwegen het geheel verlaten van uw muziekbibliotheek in het voordeel van Google Perform, Rhapsody, Spotify of andere muziek servicepakket. In plaats van te proberen om een ​​verzameling van twenty GB proppen op de telefoon, krijg je alle muziek die je wilt uit de wolk van extra opslagruimte te spelen.
Van de drie opties hier, een deur draadloze media gateway biedt de meest veelzijdige. Als u kort op de smartphone (of tablet) opslag zijn, raden geven het een kans.
Uiteraard is dit alles hangt af van het bestaan ​​van een redelijk directe velocity internetverbinding. Maar van dag tot dag, de meesten van ons doen. Dus overweeg gebruik te maken van de cloud als een plek om mobiele data ruimte hogging downloaden.
Het is tijd om deze aanpak te heroverwegen. Terwijl het toestel klaar is met deze groeiende ruimte collectie van dingen, we leven nu in een wereld van cloud macht waar de ruimte is overvloedig en goedkoop.
In een ideale wereld, zou u een smartphone te ontwikkelen door simpelweg een flash drive (bij voorkeur een beetje zoals dat). Sorry, iPhone-gebruikers: U, de fortunate gerechten (of de volgende truc voor een alternatief).
Als u niet gek more than het idee van een automobile die uit de onderkant van de telefoon, of als je een telefoon die deze optie nog niet ondersteunt, is niet alles verloren: je kunt min of meer hetzelfde doen met een centrale Wireless Media.
Als je oude college (of, zoals ik, gewoon oud), waarschijnlijk gebruikt om foto's van al uw media, video's op te slaan, misschien zelfs je hele muziekbibliotheek op de telefoon.
De meeste smartphone-eigenaren vinden dit een grap om uw apparaten, apps, foto's, muziek en video in het bijzonder, die kan kauwen door je sixteen GB of 32 GB interne opslag in een korte tijd. Plotseling, het is duidelijk dat er niet genoeg ruimte is.
Android-gebruikers, aan de andere kant, kan gebruik maken van USB te nemen aan de (USB-OTG voor kort) Go, een optie die wordt gebakken in de meest recente Android-telefoons. Kortom, USB OTG kan het apparaat externe harde schijven aangesloten op de microUSB-poort herkent.
Om te beginnen, gebruikt u een toepassing zoals USB OTG Checker om te zien of uw telefoon ondersteunt capaciteit.
De eigenaren van een aantal Android-telefoons kunnen wat meer gebruik van microSD-kaarten toe te voegen, maar niet veel van de meest populaire nieuwe modellen hebben deze wenselijke optie. (Weet niet waarom, schaalbaarheid is altijd een van de offering points voor Android, maar zelfs het vlaggenschip telefoons, zoals de Google Nexus A single en de HTC M8 five donatie biedt een microSD-slot.)


chance chanel douglas

woolrich blizzard

chanel parfums

Zoals velen van u, liefde voor gadgets is wat ik heb in plaats van een ziel. In de buurt van deze plaats, kan ik mijn handen op een iPad, iPhone, Android-telefoon, een Samsung Series 9 Ultrabook, Kindle, twee desktop personal computers en vier video game consoles. En hoewel er geen een spel dat ik wil spelen voor een van de nieuwe game-systemen, zal ik uiteindelijk het kopen van een of twee van hen gewoon omdat ik niet kan stoppen met het kopen van dingen.
cool De meeste van mijn visie is het verzenden, en geen van die wordt geleverd door perioden 1080p van zwaar verkeer, de helft van de exhibits die ik kijken op Netflix lijken gecomprimeerd YouTube video's genomen met een iPhone . Nogmaals, de infrastructuur op de achterkant geen ondersteuning voor 1080p. Maar dit brengt ons bij het grootste probleem.
Hier is de aankondiging van de nieuwe Apple-product, de iPad lucht, tonen hun verkooppunt:
C) mijn internetverbinding thuis wordt geleverd met een bandbreedte limiet van 300 GB, en andere online service companies zijn zo laag geweest als 50 GB.
En dat is alles voor de beste beeldkwaliteit, afstand, ziet er precies hetzelfde. De beperking is onze eigen biologie voegen een hele lading meer pixels verandert niet wat de mens kan waarnemen op de bank. Zodat uw investering is waardeloos, tenzij het is om tien meter zitten van een scherm van 85 inch.
five Apple lijkt te hebben stilgestaan ​​innoveren
Dus als ik zeg dat 2013 was de consument technologie oa volledig uit de ideeën, denk ik niet aan dit komen als een Luddiet of tacaos, grumping above hoe niemand hoeft dat Chinese plastic crap, want in mijn tijd, die de komedie geschreven met niets meer dan een bange inktvis stak een scherpe stok. Ik zeg dat ik wil dat de volgende grote ding, en nu wil ik die leegte in mij te vullen.
Dus dit jaar, tv-fabrikanten zijn begonnen met duwen 4K-tv echt een soort van super substantial definition-formaat te wachten om het volgende grote ding in plaats van 3D zijn. Het heeft miljarden pixels (waarschijnlijk?) En creëert een scène zo realistisch, je kunt niet te onderscheiden van de werkelijkheid (Let op: Dit is ook de manier waarop ik het tien jaar geleden HD verkocht). Hier is een advertentie die laat zien hoe de technologie zal maken domme mensen denken dat ze gaan sterven:
4 Tv 3D falen en fabrikanten televisie doe je verliest nexti toegeven: ik Pooh poohed het idee van HDTV toen het nieuw was, maar de dag werd geleverd aan Wong Manor zeven jaar als het was een grote element ratio Breedbeeld gewoon proberen gaf ons het gevoel alsof we de wereld hebben bewogen. Na een paar jaar later, toen we vervangen dat met een gloednieuwe lcd-tv Sony LED, het was. niet zo ernstig. De sprong van 720p tot 1080p (weet niet wat deze cijfers betekenen!) Waren niet zichtbaar zijn in de ogen van mijn oude, buiten het feit dat hij leek een beetje. eigen, denk ik? Misschien? Alsof iemand mijn oude Television had gegeven aan een goede schoonmaak? Oh, en hij maakte een aantal movies kijken als soaps. Het punt is, het was niet CRAP kan de poriën op het gezicht van Laurence Fishburne zien! de openbaring dat de HD-tijdperk. Het was de next enormous point.
Nee, dat zou moeten zijn 3D-TV. Maar in 2013 was gekomen en gegaan, maar ze lieten de technologie na het realiseren dat zij strijdig is met artikel one van de consument enjoyment:
Justin Sullivan / Getty Photos Information / Getty Pictures
(Je zou kunnen denken dat het Westen een lange weg afgelegd sinds de middeleeuwen is gekomen, maar wist u dat de wereld een lange weg afgelegd in de donkere jaren? Get Manual De schijten en historische traditie.)
Begrijp me niet verkeerd een paar jaar, al 4K-tv's hebben de mogelijkheid. Natuurlijk, de overgrote meerderheid van de inhoud die kan worden gezien zal pas 4K, omdat de stations zijn nog steeds betalen voor de HD-apparatuur die je net gekocht en bandbreedte caps gaan niet overal, maar update zal gebeuren . Het zal gewoon niets om enthousiast more than te zijn, en zeker niet geeft me reden om te gooien in mijn twee jaar van de LED Television in de prullenbak, het maakt niet uit hoeveel ik hou van het gevoel van de huid Deze statische plastic een nieuwe set (niet I like) film. Nogmaals, wij vonden two.013 shopaholics gewoon schouderophalend en zeggen gadget: heb je?
A) Al mijn HD-kanalen zijn nog steeds op AT U vers, nog steeds de ketens (zoals CFI) in standaard definitie-update alleen nog niet klaar aan de achterzijde.
Mensen willen niet te hebben om iets geks in zijn hoofd te dragen. O ja, het is veel beter. Ik heb de meest krachtige in het universum nek!
Als je niet kan vertellen, ik ben sarcastisch! Als deze daling van one,three millimeter dik motiveert je om een ​​iPad u hier geen gebruik van hebben gehad te kopen, zal vrijwel zeker een soort van geestelijke ziekte! Mijn punt is dat de eerste iPad op de markt kwam in 2010, en voor zover ik weet, de laatste game changer voor Apple. En we waren te laat, die verscheen drie jaar na de iPhone verscheen in 2007, étaitSiri verondersteld hun upcoming significant factor zijn? Want ik heb letterlijk nog nooit iemand Siri gebruiken in het openbaar mijn vrouw gestopt met behulp van het toen hij zich realiseerde dat God vragen Contact Me Rock is alleen aan de telefoon zeggen Merock Geen Godd in uw lijst met contactpersonen te bellen:
Ja, het is dunner dan de oude iPad voor dun genoeg om te verbergen achter een pen, eigenlijk! En dank God, omdat het dezelfde dikte als de vorige iPad-modellen maakte me wil mezelf schijten van woede. Het was een enorme eight,8 millimeter dik, terwijl de iPad is slechts seven,5 mm lucht. Verschillende leden van ons team hebben de oude modellen van de iPad, en de tijd en hebben meer missies en stuurde opnieuw en opnieuw hadden het antwoord, het spijt me, David, mijn iPad is te zwaar voor de taak.
5 tekenen Tech Sector is eindelijk uit de ideeën uitgevoerd in 2013
Maar ik gebruik Siri de hele tijd! sommigen van jullie nu al zeggen in een e-mail die nooit zal krijgen om mij omdat ze proberen te sturen met behulp van Siri. Wat ook het punt is dat Apple's omzet zal afvlakken toen ze begonnen te vertrouwen op de release van hun apparaten in verschillende markten in plaats van het uitvinden van de volgende geweldige gadget dat de wereld wist niet dat hij wanhopig wilde, totdat bleek dat . Je iets in de werken voor 2014 Croyezmoi beter hebt, zul je het niet leuk als we stoppen met het kopen van devices en beginnen om de eenvoudige dingen in het leven. Nee, tenzij je een manier vinden om $ 800 te betalen voor de eenvoudige vreugde van de glimlach van een kind.
Voor de gadget fabrikanten zei: Wacht, je zei dat je wel of je niet van het dragen van dikke elektronische troep in je lichaam? Omdat. '
Aldus drie snelle de volgende problemen:
Natuurlijk krijgen we een 3D-bril voor de duur van een film in een theater (hoewel zelfs dat wordt steeds meer een trend) hier zijn we dan allemaal samen in een donkere kamer waar niemand ons kan zien. Maar niemand wil dit ongemakkelijk, het onderzoek neuken lul te nemen terwijl je thuis zit, of in een sociale omgeving. Dat is de reden waarom de virtuele werkelijkheid stierf in 1990 en keerde nooit meer terug niet willen worden ondergedompeld in een wondere wereld van de verbeelding als dat betekent dat u een helm dragen tijdens tit neuken leden van het andere geslacht kan kijken. Of leden van hetzelfde geslacht, of wie dan ook. Onthoud deze regel, door de manier waarop weer op komst is.


woolrich arctic parka

uggs winkels

woolrich dames jassen


[URL=http://msvnamsterdamblog.nl/2008/index3.asp?baobao=85zm.php]sunglasses chanel[/URL]
 
  • Page 1 of 1
  • 1
Search:


Copyright MyCorp © 2024
Create a free website with uCoz